نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

اشتباهات مکرر در بخش رسانه‌ای استقلال و تذکر جدی آجورلو

  • کد خبر: ۸۷۷۶۸
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
اشتباهات مکرر در بخش رسانه‌ای استقلال و تذکر جدی آجورلو
اخیرا مواردی از اشتباهات در کانال رسمی باشگاه استقلال به هنگام انتشار برخی اخبار منتشر شده که تذکر جدی مدیرعامل باشگاه استقلال به بخش رسانه‌ای این باشگاه را به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال اشتباهات عجیبی که در روز‌های اخیر در بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال دیده شده، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه به مسئولان رسانه‌ای باشگاه تذکری جدی داده است.

 در روز‌های گذشته مواردی دیده شده که در کانال و صفحه رسمی باشگاه استقلال (پلتفرم‌های تلگرام و اینستاگرام) اشتباهات عجیبی رخ داده تا جایی که حتی فوروارد پیام با کپشن‌های عجیب از کانال‌های هواداری به کانال رسمی باشگاه نیز رویت شد که این نشان از دسترسی ادمین‌های کانال‌های هواداری به کانال رسمی یا بالعکس دارد که بسیار تامل برانگیز است.

 در همین رابطه مدیرعامل باشگاه به مسئولان رسانه‌ای باشگاه تذکراتی جدی داده تا از این به بعد شاهد اتفاقاتی از این دست که منجر به دادن سوژه به دست مخالفان این باشگاه می‌شود، نباشیم. باید دید بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال آیا این اشتباهات را ادامه می‌دهد یا اینکه ماجرا همچنان ادامه خواهد داشت؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->